Ain Chan

Friday, May 25, 2007

Why do we Dream?

Asal malam tdi aku mimpi pelik sangat, der ke mimpi wat keje umah,sapu2,cuci pinggan,kemas2,dan paling aku tak tahan der ker aku gi cuci mangkuk tandas yang penuh ngan sisa2 warna coklat..cait!! serabai togey tol!!lemah bila ingat balik.WTF!!

Aku bengang la ngan phtoshop cs3 kat pc ni, cam sak jek,aku nak try n belajar edit2 gambar, tapi cam haram,ader ke main nyorok2. Aku klik jek, dia loading pastu terus hilang, tu la download and crack je tau,g la beli kat kedai.Tapi member aku cakap, cs3 ni mmg sak pun sebab tak stabil. Muahahahah..

Skang ni aku suka dengar satu lagu ni, melodi best, lirik pun ader kene tempias skit2..
Aku tak bosan pun dgr walaupun sepanjang hari :P

Rio Febrian ~ Lebih baik darinya~ nak try dengar cari la..:P

Tolong!! tolong!! Aku dah addict nak tgk Death Note!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home