Ain Chan

Wednesday, May 16, 2007

Kanak - Kanak Ribena Dgn Crayon Shin Chan YM

Kenapa malam ini tersangat la boring, ke memang hidup aku yang memang boring?atau orang disekitar aku yang boring, ceh...sedihnyer...

Dalam keboringan tersebut aku sign in YM, usha2 skit list member, kebaboooommmmmmm!!!
tengok2 membe YM aku yang sorang ni tetiba jek online. wah! At lease, Aku tak la bosan sangat lepas ni. Apa lagi, aku tegur dia, tapi dia poyo, xmo balas, cam bagus jek (uhuhuhu). Jadi aku pun gi la check myspace dan friendster aku, balas2 apa yang patut, usha2 myspace adam jap kalau2 dia login ke tak arini.(heheheh)

Lepas berape minit pastu, membe YM aku ni tegur lik dan ajak Doodle (salah satu IMVironment didalam YM). Senang pickup, doodle ni cam Paint, boleh lukis2,tulis2 dan conteng2. Wah!! Interactive ni, layan jek la...

layan nyer layan...
kat bawah ni hasil kitorang dapat...
Mawari
sebelum warna

selepas diwarnakan

Mawari setelah diwarnakan menggunakan photoshop.
Nie sepenuh nyer Dia yang buat.

Dia : Lukis
Aku : Warna
Komen: Dahi mawari sepatutnya lebih luas lagi(ehehe..cam kenal ayat 2kan). Rugi aku xtegur awal2. Suka sangat kat effect rambut dia..ini adalah mawari apabila sudah dewasa :P


Chika Itoh

Dia: Warna
Aku: Lukis
Komen: Wah, kawaiiii-ne.. bagi aku, sesiapa yang lukis chika sememangnya akan jadi comel.
Chika adalah character anime yang paling aku sayang dan sememangnya cute!!

Weh, kita mmg ada bakat jadi pelukis anime dan manga kan? muahahahah, simpan angan2 cukup!!


Umo dah lanjut, tapi masih cam bebudak g, bila la nak matang ni.
weh... der kena mengena dengan ini cerita ker. Biarla.. janji aku bahagia sudah!! Wat's wrong wit being
childish?


5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ain channn... link bley??... btw drawing tu cun ah~ whee~~ ..

May 16, 2007 at 11:27 PM  
Blogger Ain Chan said...

Lili nak link yek? bleh jek.. Chika dan mawari mmg cun! :P

May 17, 2007 at 12:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

sampai hati anda letak lukisan aku yg buruk itu di blog ini..

lepas ni lukis Adam AF2 plak nak hahahaha!!

May 17, 2007 at 9:25 AM  
Blogger Ain Chan said...

Ezard- uhooo..biar la satu dunia tahu ekau dan aku tgn kukut!! :P~

May 17, 2007 at 10:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

uiks.. tetiba ada gamba aku warna guna photoshop yg tgh ngantuk gila time tu warna.. buruknya~~

May 17, 2007 at 10:04 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home