Ain Chan

Friday, April 13, 2007

Dedicate To Kawan, Sahabat, dan juga Adik Angkat

"Sila Delete Saya Dari Contact Anda Kerana Saya Tidak Akan Online Lagi Kerana Saya Perlu Menjalani Pembedahan Jantung Yang Mungkin Membawa Maut, Terima Kasih Kerana Sudi Menjadi Kawan Saya Selama Ini, Minta Maaf Jika Saya Ada Buat Salah Pada Anda, Bye, Semoga Kita Akan Bertemu Lagi"

Sesungguhnya aku akan merindui saat-saat bersama dengan mu. Aku akan sentiasa mengingati idea lawak mu, penceritaan mu tentang hobi mu dan hasil lukisan daripada tangan mu. Setiap semua kenangan tu takkan lupus dari ingatan ku sampai bebila. Aku cuma rasa sedih sebab kita terpisah dengan cara begini. Aku lebih sedih lagi kerana apa yang boleh aku buat untuk kau hanyalah berdoa dari jauh . Harapan doaku adalah semoga pembedahan tersebut berjaya kerana aku ingin sangat melihat kau seperti apa yang kau mahu. Terima kasih kerana kau juga sudi melayan kerenah aku selama ni walaupun kau hany

Mungkin titisan air hujan yang jatuh kebumi pada saat ini mengambarkan perasaan sebenar yang bermain dihati aku sekarang.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home